Marketing pro začátečníky - Náhled učebnice

Marketing pro začátečníky

Miroslav Foret

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.

Omlouváme se, ale u této učebnice v tuto chvíli nemáme žádné veřejné nabídky.

Pokud se na Burze učebnic zaregistruješ, můžeš si tuto učebnici přidat do sledování. V takovém případě Ti pošleme e-mail, jakmile se tu nějaká nová nabídka této učebnice objeví.

Marketing pro začátečníky

Miroslav Foret

Marketing pro začátečníky - Náhled učebnice

 

Recenze


Zatím učebnici nikdo nerecenzoval.

Pro přidání recenze se prosím přihlaš.

Nápověda | Kontakt | Podmínky užití | Eshop Burzy učebnic | Partner program | Partneři | RSS
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace