Marketingový management destinací, strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace - Náhled učebnice

Marketingový management destinací, strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace

Monika Palatková

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích.

Vyber si ze seznamu všech nabídek této učebnice:

Marketingový management destinací, strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace

Monika Palatková

Marketingový management destinací, strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace - Náhled učebnice

 

Recenze


Zatím učebnici nikdo nerecenzoval.

Pro přidání recenze se prosím přihlaš.

Nápověda | Kontakt | Podmínky užití | Eshop Burzy učebnic | Partner program | Partneři | RSS
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace