Marketing, pro střední školy a vyšší odborné školy - Náhled učebnice

Marketing, pro střední školy a vyšší odborné školy

Jitka Vysekalová, Jaruše Vydrová, Pavel Strnad, Milan Postler

Anotace: Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Vyber si ze seznamu všech nabídek této učebnice:

Marketing, pro střední školy a vyšší odborné školy

Jitka Vysekalová, Jaruše Vydrová, Pavel Strnad, Milan Postler

Marketing, pro střední školy a vyšší odborné školy - Náhled učebnice

 

Recenze


Zatím učebnici nikdo nerecenzoval.

Pro přidání recenze se prosím přihlaš.

Nápověda | Kontakt | Podmínky užití | Eshop Burzy učebnic | Partner program | Partneři | RSS
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace