Moderní marketing - Náhled učebnice

Moderní marketing

P. Kotler, V. Wong, J. Saunders, G. Armstrong

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.

Vyber si ze seznamu všech nabídek této učebnice:

Moderní marketing

P. Kotler, V. Wong, J. Saunders, G. Armstrong

Moderní marketing - Náhled učebnice

 

Recenze


Zatím učebnici nikdo nerecenzoval.

Pro přidání recenze se prosím přihlaš.

Nápověda | Kontakt | Podmínky užití | Eshop Burzy učebnic | Partner program | Partneři | RSS
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace