
Moderní marketing
P. Kotler, V. Wong, J. Saunders, G. Armstrong
Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.
Vyber si ze seznamu všech nabídek této učebnice:
Moderní marketing
P. Kotler, V. Wong, J. Saunders, G. Armstrong

-
Nakladatelství:
Grada Publishing -
Kategorie:
Učebnice ekonomie -
Úroveň:
Učebnice pro vysoké školy
Recenze
Zatím učebnici nikdo nerecenzoval.
Pro přidání recenze se prosím přihlaš.