Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Náhled učebnice

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

Radek Tahal, kolektiv autorů

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový vý

Vyber si ze seznamu všech nabídek této učebnice:

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

Radek Tahal, kolektiv autorů

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Náhled učebnice

 

Recenze


Zatím učebnici nikdo nerecenzoval.

Pro přidání recenze se prosím přihlaš.

Nápověda | Kontakt | Podmínky užití | Eshop Burzy učebnic | Facebook | Textbook icons created by Freepik - Flaticon
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace