
Management hodnotových inovací
VLČEK, Radim
Přední odborník na hodnotový management v první části knihy charakterizuje marketingové a inovační pojetí hodnoty pro zákazníka a přínosy větší integrace výrobce se zákazníkem při spoluvytváření tzv. jedinečné hodnoty pro zákazníka. Ukazuje, jak procesy maximalizace hodnoty pro zákazníka, uskutečňované metodickými nástroji a postupy hodnotového managementu, vyúsťují v hodnotové inovace. V druhé části knihy se pak autor věnuje zejména charakteristice šesti druhů strategie managementu inovací, kde mají klíčovou roli hodnotové inovace. Kniha je určena pro střední a vrcholový management výrobních podniků a pro studenty ekonomických oborů vysokých škol.
Vyber si ze seznamu všech nabídek této učebnice:
Management hodnotových inovací
VLČEK, Radim

-
Nakladatelství:
Management Press -
Kategorie:
Učebnice ekonomie -
Úroveň:
Učebnice pro vysoké školy
Recenze
Zatím učebnici nikdo nerecenzoval.
Pro přidání recenze se prosím přihlaš.